ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

همه چیز در مورد گوشی sumsung galaxy s4 (مشخصات،قیمت و ...)

همه چیز در مورد گوشی سامسونگ گلکسی اس 4 (مشخصات،قیمت و ...)




جزئیات تلفن Galaxy S۴ سامسونگ

جزئیات تلفن Galaxy S۴ سامسونگ لو رفت!


 قیمت تقریبا 639 دلار


در اینکه سامسونگ پس از Galaxy S III که بیش ۲۰ میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده، در حال کار برروی نسل بعدی این تلفن است، تردیدی وجود ندارد.
 برخلاف برخی از پیش‌بینی‌ها در مورد عدم موفقیت آیفون ۵، تلفن جدید اپل نیز همچون آیفون‌های قبلی به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفت و تمام آیفون ۵‌های آماده شده برای فاز پیش‌فروش، فروخته شدند. حال در این شرایط که آیفون ۵ به یکه‌تاز بازار تلفن‌های هوشمند بدل شده، اطلاعاتی از نسل بعدی گلکسی سامسونگ به بیرون درز کرده است.


قیمت تقریبا 639 دلار

مطالب مرتبط:

همه چیز در مورد گوشی گلکسی S 2 Plus (مشخصات قیمت و... )


در اینکه سامسونگ پس از Galaxy S III که بیش ۲۰ میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده، در حال کار برروی نسل بعدی این تلفن است، تردیدی وجود ندارد. اما از آنجایی که اطلاعات مربوط به نسل بعدی این تلفن درست در زمان اوج گرفتن آیفون ۵ منتشر گردیده، باعث شده تا برخی به این باور برسند که خود سامسونگ این اطلاعات را در اختیار خبرگزاری The Korea Times قرار داده تا پاسخی به تلفن رقیب خود داده باشد.

 پیش‌فروش آیفون ۵ به سرعت در امریکا به پایان رسید و از امروز این تلفن به افرادی که آن را پیش خرید کرده بودند تحویل داده می‌شود.

 براساس اعلام The Korea Times، سامسونگ تلفن گلکسی اس ۴ را در نمایشگاه موبایل MWC بارسلونا به نمایش در خواهد آورد و این تلفن در ماه مارچ رسما وارد بازار خواهد شد.

 اگر این اطلاعات درست باشند نسل چهارم گلکسی تنها با فاصله ۹ ماهه نسبت به نسل قبلی وارد بازار خواهد شد.

 سامسونگ تلفن گلکسی اس ۳ را نیز زودتر از آیفون ۵ وارد بازار کرد تا وارد رقابت مستقیم و رو در رو با آیفون جدید نشود و با عرضه زود هنگام پرچمدار خود از خلاء به وجود آمده در فاصله بین عرضه آیفون ۴s و آیفون ۵ نهایت استفاده را برده و آمار فروش قابل توجه‌ای را برای خود رقم بزند.

 از آنجایی که تا به امروز سامسونگ توانسته بیش از ۲۰ میلیون دستگاه از Galaxy S III را به فروش برساند، انتظار می‌رود این آمار تا پایان سال ۲۰۱۲ به حدود ۳۰ میلیون دستگاه برسد. حال اگر گلکسی اس ۴ نیز برای تعطیلات کریسمس و آخر سال ۲۰۱۲ نهایی شود می‌تواند وارد رقابت با آیفون ۵ شده و فروش خوبی را به همراه داشته باشد.

 براساس گزارش The Korean Times، تلفن بعدی سامسونگ آنقدر خوب خواهد بود که آیفون را تحت کنترل خود قرار دهد.

 براساس این گزارش، طراحی نسل چهارم گلکسی اس نیز همانند نسل سوم از طبیعت الهام گرفته شده و سایز صفحه نمایش آن نیز بین ۴.۸ تا ۵ اینچ خواهد بود.




پی نوشت:17 اسفند 91


حتی اگر بر اساس ویدیوی تبلیغی که چند روز قبل منتشر شد، محافظت از اسرار گلکسی اس 4 سامسونگ بر عهده یک نوجوان گذارده شده باشد، باز هم دلیلی وجود ندارد که @evleaks از توییتر نتواند همانند گذشته به برخی اطلاعات مهم دست یافته و عکس و مشخصات پرچمدار بعدی سامسونگ را منتشر کند!

قیمت تقریبا 639 دلار

صفحه اول وبلاگ::http://goldbenz.blogsky.com

اگر چه عکس منتشر شده، تنها یک طرح سه بعدی است که ابعاد حدودی گلکسی اس چهارم را نشان می دهد، اما مشخصات اعلام شده جذابیت بیشتری به داستان می دهند. نمایشگر Super AMOLED Full HD با اندازه نامعلوم، فضای ذخیره سازی داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، ۲ گیگابایت رم، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، اندروید ۴.۲ از جمله این اطلاعات هستند. و این یعنی تایید همان داده هایی که روز گذشته توسط بنچمارک Antutu لو رفته بودند.صفحه اول وبلاگ::http://goldbenz.blogsky.com
عکس دیگری که توسط این اکانت تویتر منتشر شده است، گلکسی اس 4 را در کنار دیگر اعضای خانواده گلکسی اس به نمایش می گذارد. در این عکس می بینید که اس جدید، بزرگترین عضو خانواده از نظر اندازه صفحه نمایشگر خواهد بود. و البته همان طور که تحلیلگر روس گفته بود ، طراحی آن به هیچ وجه شباهتی به گلکسی اس سوم هم ندارد.

 

اسکرول خودکار با حرکت چشم

در این میان، خبر جالب بعدی، نکته ای است که توسط نشریه نیویورک تایمز به عنوان یکی از قابلیت های کلیدی گلکسی اس چهارم منتشر شده. همان طور که می دانید، یکی از امکانات جالب گلکسی اس سوم Smart Stay بود. یعنی اینکه تا زمانی شما به صفحه نمایش گلکسی اس ۳ نگاه کنید، صفحه نمایش روشن باقی مانده و شما به مطالعه و کارتان ادامه می دهید.

قیمت تقریبا 639 دلار


اکنون این نشریه به نقل از منابع خود از درون سامسونگ اطلاع می دهد که گلکسی اس چهارم پا را یک گام فراتر نهاده و قرار است با دنبال کردن حرکات چشم به صورت هوشمند و خودکار به اسکرول صفحات بپردازد. یعنی هنگامی در حال مطالعه کتاب یا صفحه وب هستید، همین طور که به پایین صفحه می آیید، صفحه هم حرکت کرده و به سمت پایین اسکرول شود. با این کار دیگر لازم نیست شما برای رفتن به صفحه بعد با دست اسکرول کنید و تنها نگاه کردن به پایین صفحه کافی است.



قیمت تقریبا 639 دلار

دومین پی نوشت:30اسفند91


درحال حاضر سامسونگ تاریخ انتشار گوشی هوشمند Galaxy S4 را اعلام کرده است این گوشی در روز ۲۶ آوریل در بریتانیا ( انگلستان ) عرضه خواهد شد همینطور اعلام شده فروش این گوشی به طور همزمان در ایلات متحده نیز آغاز می شود.


قیمت تقریبا 639 دلار


مطالب مرتبط :

همه چیز در مورد گوشی گلکسی S 2 Plus (مشخصات قیمت و... )



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد