ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

دانلود آهنگ غمگین و اشک آور از کامران مولایی+متن آهنگ


برای دانلود آهنگ کلیک کنید


حجم:4/2مگابایت

لینک کمکی:کلیک کنید

خواننده:کامران مولایی+رزاقی


متن آهنگ:

 

 شرایط مثل سابق نیست عزیزم، دیـــــــــگه خیلی چیزا تغییر کرده

تو که رفتی تنها  موندمو ترس رو احساسات من تأثیر کرده

منـــی که باورت داشتم همیشه،حالا نسبت به تو بی اعتمادم

خدای عشق من بودی یه روزی ،دیگه از دست رفته اعتقادم

 

اولین روزای دل بریدنت، روز و شب توی خودم زار می زدم

وختی دلتنگی امونم نمی داد ،سرمو محکم به دیوار می زدم

رفتی از دست دادم اعتقادمو ، بی تو از انسانیت افتادمو

حکم مرگ خودمو می دادمو ، خودمو توی خودم دار میزدم(دار میزدم)

 

مَرده و حرفش،واسه همیشه از تو و عشقت من توبه کردم

با گریه چیزی دُرُس نمیشه ، از روی حرفم بر نمی گردم

هر اشتباهی بخشیدنی نیست،زندگی هر چند ادامه داره

بعضی گناها انقد بزرگه ، که حتی توبه فایده نداره (فایده نداره)

 

اولین روزای دل بریدنت، روز و شب توی خودم زار می زدم

وختی دلتنگی امونم نمی داد ،سرمو محکم به دیوار می زدم

رفتی از دست دادم اعتقادمو ، بی تو از انسانیت افتادمو

حکم مرگ خودمو می دادمو ، خودمو توی خودم دار میزدم(دار میزدم)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد