ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

میبینی عشق من???

 , 



میبینی عشـــقِ مــــن!؟
 
میخواهند ما را از هم جــــدا کنند ....
 
آرام باش عشـــقِ من!
 
ما تا همیشه از آن همدیگریــم...
 
عشق ما به دستهای گره خوردمان نیســــت...
 
عشق ما به قلبهایمــــان است...
 
میبینی عشـــقِ مـــن!؟
 
از امشـــب تا صبح نمیخوابم,میخواهم غرق درچشمانت شوم.
 
میخواهـــم قهـــوه ای خوش رنــگ چشمانـــت شود قهـــوه ای دلیل بیدار مانـدنم در دنیــــا...
 
میخواهـــم صبـــحِ بـــدون تو را بیدار نشـــــوم
 
آرام باش عشـــقِ مــــن!؟
 
روز مــــن به طلوع آفتاب دنیانیســـــت...روز من اینگونه آغاز میشود:
 
"چشمهایــــم را روی هم میگــــذارم و به لحظه ای که برای اولیـــــن بار به آغوش فشاردمـــت فکــــر میکنم...
 
یادت هســــت!؟نفســـم به سختـــی درمی آمــــد,از همه ی دنیا بی خبر شــــدم...
 
آری,آن لحظه دنیای من در بین بازوانم خلاصـــــه میشــد"
 
آری خورشیـــدِ زندگیـــِ مــــن!
 
روز مــَــن با فکر بتـــو شروع میشــــود و با خیــــال تو شــــب بخواب میــــروم....
 
آری عشـــقِ مــــن!
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد