ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

آهنگ جدید سامان مرادیان به اسم توبه کن دل من



آهنگ جدید سامان مرادیان به اسم توبه کن دل من

ترانه:سامان مرادیان
تنظیم وآهنگ:فتاح فتحی
فربد این کار هم ملودیش قشنگه هم تنظیمش و خیلی 
زحمت کشیدیم
متن آهنگ:
این دنیارو من نمیخوام
بامن بازی نکنین
عاشقم کنین ولی
نرین منو ترک نکنین
توبه کن دل من 
توبه کن دل من
عمری زدی به بیخیالی
خیال هیچکی نبودی
عمری تو عاشق بودی
اما عشق کسی نبودی
توبه کن ای دل من 
توبه کن توروخدا
عشق اول و آخرت
فقط بود و هستش خدا
فقط بود و هستش خدا
 
دانلود آهنگ در ادامه مطلب...
 
 
دانلود آهنگ:
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد