ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

اسب ریاضی‌دان رکورد زد


«لوکاس» نام اسبی 19 ساله است که با توانایی‌های شگفت‌انگیز خود در زمینه شمردن و ریاضی همگان را شگفت زده کرده و حتی صاحب رکورد...


«لوکاس» نام اسبی 19 ساله است که با توانایی‌های شگفت‌انگیز خود در زمینه شمردن و ریاضی همگان را شگفت‌زده کرده و حتی صاحب رکورد جهانی گینس شده است. «کارن مرداک» صاحب این اسب که 10 سال پیش این اسب را خریده است می‌گوید: لوکاس از ابتدا نشان داد که بسیار باهوش‌تر از سایر اسب‌هاست و به نظر می‌رسید که اشتیاقی برای آموختن دارد.
من از ابتدا با دستورات ساده شروع کردم. به او می‌گفتم که: به چپ و یا به راست برو و این اسب این دستورات را اجرا می‌کرد. زمانی‌که به او می‌گفتم بنشین، می‌نشست. سپس من با درست کردن اشکال و اعداد به او یاد دادم که چگونه اشیاء و اعداد مختلف را تشخیص دهد. این اسب رکوردار جهانی در زمینه تشخیص بیش‌ترین عدد توسط یک اسب است.

این حیوان می‌تواند تا 19 عدد را تشخیص داده و مشخص کند. خانم مرداک که با شوهر و دختر خود در کالیفرنیا زندگی می‌کند اعتقاد دارد که عشق و علاقه‌ای که بین این خانواده و لوکاس وجود دارد از جمله مهمترین دلایل این رابطه گرم و همچنین یادگیری عالی اسب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد