ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

پیام های عاشقانه و باحال!!

من ساده ویکرنگم

من عاشق دلتنگم

صدبار بزن قطع کن

من عاشق تک زنگم

 

تودنیا طالب سه چیزباش یه گل برای یه روز یه ستاره برای یه شب یه دوست خوب برای همیشه.

 

*************************

  ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ عاشقانه آهنگ علی عبدالمالکی

کلیپ عاشقانه و زیبا از آهنگ هـر جا که دیدی دلت شکست علی عبدالمالکی

دانلود کلیپ عاشقانه آهنگ علی عبدالمالکی

دانلود کلیپ با کیفیت خوب و لینک مستقیم در ادامه مطلب. . .

 

دانلود کلیپ با لینک مستقیم:

love-clips-93-98love.ir.mp4

 

سری جدید عکس های عاشقانه غمگین



سری جدید عکس های عاشقانه و غمگین

مجموعه عکس های عاشقانه جدید و غمیگن

مشاهده عکس های عاشقانه در ادامه مطلب. . . 

سری جدید عکس های عاشقانه غمگین

سری جدید عکس های عاشقانه غمگین

سری جدید عکس های عاشقانه غمگین

عکس های عاشقانه غمگین

متن عاشقانه الهام بخش


متن عاشقانه روزانه الهام بخش

همیشه اندکی حقیقت پشت " شوخی کردم،" اندکی آگاهی پشت هر " نمیدانم،" اندکی احساس پشت هر " مهم نیست،" و اندکی درد پشت هر " حالم خوب است،" وجود دارد.

جمله زیبای بعدی در ادامه مطلب. . .


چندی است از سنگ شده ام



از سنگ شده ام

انگار دیگر نیستم

دلم را گم کرده ام

نمیدانم چرا !!

انگار نمیخواهم باور کنم که زنده ام و بین چه انسانهایی نفس میکشم

انگار باور ندارم که زندگی این است

زندگی بازیچه ی انسان ها و انسان ها بازیچه ی هم

دیگر دل ساده را به پای هرکس فرش نمیکنم

گناه دارد دلم ، او هم زنده است و جان دارد

او هم آرزوی بسیار دارد

ومیخواهد به آرزوهایش برسد

جوری شده ام که زندگی برایم رنگ دیگریست

آن رنگ دیروز نیست

رنگیست که گاهی خسته ام میکن

گریه ام میگیرد

و به بن بست میرسم

کاش میشد از نو شروع کنم.


دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام زمستون

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام زمستون
ترانه : علیرضا مرتضی قلی / آهنگ : علی عبدالمالکی / تنظیم : معین راهبر
 
آهنگ علی عبدالمالکی زمستون
هدیه علی عبدالمالکی به مناسبت ولنتاین
 
دانلود آهنگ زمستون در ادامه مطلب. . .

دانلود آهنگ:

Ali Abdolmaleki - Zemestoon 

آدمای راستگو


آدمای راستگو 

خیلی زود و راحت عاشق میشن!

خیلی راحت احساسشون رو بروز میدن...

خیلی دیر دل میکنن...

خیلی دیر تنهات میذارن...

اما،

وقتی زخمی بشن!

ساکت میشن...

چیزی نمیگن و خیلی راحت میرون...

و دیگه هم بر نمیگردن!

محال است ببخشم...

محال است ببخشم کسی را که...

وسط خنده هایم 

وقتی به یادش می افتم...

گریه ام میگیرد...

عکس های متحرک بارش باران


مجموعه عکس های متحرک و زیبای بارش باران

تصاویر متحرک باریدن باران

برای دیدن عکس های بیشتر از باران به ادامه مطلب بروید . . .

 



  ادامه مطلب ...

غزلیات عاشقانه هامون



عاشق سرگشته ی بی بند و ایمان توام

در پی کوی تو و در بند دامان تو ام

از کمان ابرویت صد تیر بر این دل زدی

همچو خون در چشمه ی لبریز مژگان توام

مهر تو چون مهر تابان روز ها تابد به من

شب ز سرما همچو چشم خیس لرزان تو ام

عاشق چشمان مستت گر شدم عیبم مکن

چون که در آن آینه در بند دستان تو ام

من در آن آیینه خود را در تو لرزان دیده ام

ناگهان دیدم که در زندان چشمان توام

دل ببردی و برفتی تا که در غم گم شوم

در غمت گمگشته ی پیدای پنهان تو ام

من همان خارم که بر دامان گل دامن زدم

دامنت نازک و من سرسخت دربان توام

از فدای گل شدن ترسی ندارم تا ابد

عاشق مردن درون خاک گلدان تو ام

هر سخن گویم که تا بار دگر خامت کنم

خود شدم خام تو و در بند زندان تو ام

بوسه ی آرام تو آرامش از جانم گرفت

شیر غران نبردم رام میدان تو ام

چون که آتش زد نگاهت بر دل بیچاره ام

همچو شمعی آتشین بی سر و سامان تو ام

گرچه هامون جان سپارد در ره سوزان عشق

تا ابد در آتش این عشق سوزان توام

حقیقت اینه...


دروغ بگو تا باورت کنند!

آب زیر کاه باش تا به تو اعتماد کنند!

بی غیرت باش تا آزادی حس کنند!

خیانت هایشان را نبین تا آرام باشند!

هر چی نداری بگو دارم و هر چه داری بگو بهترینش را دارم!

کذب بگو تا عاشقت شوند!

اگر ساده ای،

اگر راست گویی،

اگر با وفایی،

اگر یک رنگی،

همیشه تنهایی!

همیشه تنهایی...!


جمله های شادی بخش و موفقیت آمیز

جمله های شادی بخش و موفقیت آمیز

مهم است که کسی را شاد کنید و مهم است که از خودتان شروع کنید.

جمله الهام بخش بعدی ادامه مطلب. . .


شعر باران مهربانی


 
چه زیبا می بارید مهربانیت!
 
آن هنگام که قدم میزدم زیر چتر نیلوفرانه
 
وتو برمن ، شعر باراندی
 
آه! بهاراحساسم زیبا بود با تو
 
افسوس که اکنون نه بهاریست و نه شعری
 
"مریم بهنام"
 

حــرف دل خیــلیا...


*میدانیـــ ... !؟ به رویت نیاوردمـــــ... !

از هــمان زمانیــــ که جای " تو " به " من " گفتی : " شـ ـ ـ ـــما "

فهمیدمــــ ـپای " او " در میان استــ ـ ــ ـ ـ ـــــ ...

*اینقــ ـ ـ ـــدر مرا از رفتنت نتـــــــرسان!

ماندنـــ کنار منــــ لیاقــ ـ ـ ـــــت میخواســت نه بهانه...

 

میخواهیــ برویـــــ برو... بلـــ ـ ـ ـــــند میگویمـ به درک که رفتیـــ...

*ببیـــــــــــن...!

توئیــــ که نیسیــــ اشکامــو پاکـــــ  کنی...

عمــــــــــــــــــرا بذارم وقتی میخندمــــ کنارم باشیـــ بگو خب!

*اولیـــــن و اخریـــــــن پسریــ کهــــ جلویشــ  زانو خواهم زد،

پسرمــــ خواهد بود...

 

ان همـــ برای بسـتن کفشهایشــــــ . . .

*همیشه بهم میگفت زندگیمی....

وقتی رفت من بهش گفتم:مگه من زندگیت نیستم؟

گفت آدم برای رسین به عشقش باید از زندگیش بگذره....

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مهدی مقدم به نام تو جون منی


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مهدی مقدم به نام تو جون منی
 
ترانه ، آهنگ و تنظیم : سینا گلزار
 
دانلود آهنگ در ادامه مطلب...