ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

فلز وجود شما چیست؟(مواد فلزی موجود در بدن انسان)

متولدین هر ماه فلزات مختلفی در بدن خود دارند:


متولّدین فروردین: آهن

فلز زندگی متولّدین فروردین، آهن است که 9 برابر دیگران، به آن‌ها قدرت می‌دهد و شانس و موفّقیّت آن‌ها را در زندگی، نُه برابر می‌کند. انرژی و اشتیاق روانی آن‌ها، می‌تواند هم‌چون مشعل فروزانی٬ راه را برای دستیابی به آرمان‌های بزرگی که در سر می‌پرورانند، روشن نماید. آن‌ها پیشگامانی هستند که همواره دیگران را به سمت هدفی نایافتنی هدایت می‌نمایند. متولّدین فروردین، کم‌تر به دنبال اندوختن ثروت هستند. ولی اگر شروع به مال‌اندوزی کنند، با چنان سرعتی پیش می‌روند که وقت نمی‌کنند بایستند و پول‌ها را بشمرند. در زمینه‌ی پول٬ زمان و حتّی لباس خود، بسیار دست و دلبازانه عمل می‌کنند و هر قدر هم فقیر باشند، همیشه چیزی برای بخشیدن دارند. آن‌ها اعتقاد دارند که وقتی به دیگران کمک می‌کنند، نه فقط خرسند می‌شوند، بلکه این عمل آن‌ها باعث می‌شود که دیگران هم متقابلاً کاری برای آن‌ها انجام دهند.

متولّدین اردیبهشت: مس

فلز ماه اردیبهشت، مس است که رسانای برق و گرماست و بعد از گذشت سال‌ها، هم‌چنان درخشان باقی می‌ماند. در زندگی خانوادگی حاکم و رئیس است و هیچ‌کس جرأت ندارد آرامش او را بر هم زند. او مانند زمان، صبور است و مانند جنگل، عمیق و از چنان قدرتی برخوردار است که قادر است کوه را جابه‌جا کند، ولی آدمی لجوج و یک‌دنده است. این افراد معمولاً از چیزهای کوچک خوششان نمی‌آید و از همین رو، دلبستگی خاصی به عشق پایدار و ثروت دارند.

متولّدین خرداد: جیوه

فلز سرد جیوه در متولّدین خرداد، تمایلات دوگانه‌ای را به‌وجود می‌آورد؛ مگر آن‌که خودش جلوی این کارها را بگیرد و به ندای قلب خود گوش کند. هنگامی که عمیقاً به دنبال علّت بی حوصلگی متولّد خرداد بگردید، در می یابید که او همیشه در پی هدفی است؛ ولی مشکل اساسی او این است که هدف را نمی‌شناسد. متولّد خرداد از تخیّل بسیار قدرتمندی برخوردار است و به‌همین خاطر، اهداف زیادی را در سر می‌پروراند. ذهن متولّدین خرداد، همیشه به کاری مشغول است و به‌همین دلیل، بیش از دیگران به استراحت نیاز دارند. آن‌ها با آن‌که نسبت به بی‌خوابی حسّاس هستند، ولی هیچ‌گاه به اندازه‌ی کافی نمی‌خوابند.

متولّدین تیر: نقره

فلز وجودی متولّدین تیر٬ نقره است که علی‌رغم تشابه با سایر فلزات، از خصوصیات ویژه‌ی گران‌بهایی برخوردار است. آن‌ها قلب مهربانی دارند و نیاز دیگران را به‌خوبی حس می‌کنند و به آن اهمیّت می‌دهند و می‌خواهند به دیگران کمک کنند٬ امّا در ابتدا منتظر می‌شوند تا ببیند کسی دیگری پیدا می‌شود که پیش‌قدم شود؛ چون دوست ندارند پول و وقت خود را صرف چیزی کنند که نیازی به آن نیست. امّا اگر دریابند که کس دیگری آستین خود را بالا نزده است، آن‌گاه در آخرین لحظه دست به کار می‌شوند. آن‌ها می‌گذارد که دو بار زیر آب فرو روید٬ ولی بار سوم شما را نجات می‌دهند. آن‌ها خیلی رئوف هستند و نمی‌گذارند غرق شوید.

متولّدین مرداد: طلا

متولّد مرداد، در دوستی بسیار وفادار است و در موقع دشمنی، آدم منصف و قدرتمندی است. او چه ساکت باشد٬ چه خودنما٬ فردی خلّاق٬ مبتکر و قدرتمند است. چون او از طلای خالص است، به همین دلیل ما گاهی خودخواهی٬ تکبّر و تنبلی او را نادیده می‌گیریم. متولّدین مرداد در مورد پول، هیچ‌گونه احتیاطی به خرج نمی‌دهند؛ بسیار ولخرج هستند و حتّی اگر پول زیادی نداشته باشند، شیک می‌پوشند و زندگی‌شان، لوکس است و برای تفریح و سرگرمی خود، زیاد خرج می‌کنند. اگر کسی از آن‌ها پول بخواهد، به او می‌دهند و اگر نداشته باشند، از دیگری قرض می‌کنند و به او می‌دهند.

متولّدین شهریور: جیوه

اگر درجه حرارت محیط مناسب باشد٬ متولّدین شهریور علی‌رغم این‌که ظاهراً ترکیبی از فولاد و یخ به نظر می‌رسند٬ در اثر عواطف اطرافیان، ذوب خواهند شد. آن‌ها بدون تردید انسان‌هایی صادق و قابل اعتمادی هستند، ولی زمانی که نخواهند به جایی بروند و یا کار خاصّی را انجام دهند٬ به‌راحتی می‌توانند خود را به مریضی بزنند. در چنین مواقعی، استعداد نمایی آن‌ها در زمینه‌ی هنرپیشگی هویدا می‌شود. متولّدین شهریور از عکس‌های خود ایراد می‌گیرند و در مورد سر و وضع خود، وسواس شدیدی دارند٬ همیشه سر و وضعی مرتّب و پاکیزه دارند و در مورد لباس، بسیار سخت‌گیر هستند.

متولّدین مهر: مس

متولّدین مهر، سودمندی فلز مس را که فلز هم‌ آهنگی آن‌هاست، بازتاب می‌دهند. از هر گونه بی‌ادبی و بی‌نزاکتی تنفّر دارند، ولی با وجود این، اگر تابلویی روی دیوار خانه‌تان کج باشد، آن‌ را صاف می‌کنند و اگر صدای تلویزیون‌تان زیاد باشد، آن را کم می‌کنند. آن‌ها عاشق مردم هستند، ولی از اجتماعات بزرگ، بدشان می‌آید. مانند کبوتران صلح، دائم این طرف و آن‌ طرف می‌روند و به میانجی‌گری می‌پردازند و صلح و صفا برقرار می‌کنند. انسان‌هایی با محبّت و دلپذیر هستند، ولی گاهی اوقات بداخلاق و اخمو می‌شوند و از دستور دادن به دیگران، خوششان می‌آید.

متولّدین آبان: آهن

در بین متولّدین آبان، آدم عصبی و بی‌قرار، خیلی کم دیده می شود و این در اثر فلز درونی شخصیّت آن‌هاست؛ با وجود این، آن‌ها خیلی رقیق‌القلب بوده و نسبت به افراد ناتوان و درمانده، خیلی دلسوز هستند. متولّدین آبان، هرگز هدیه یا محبّت کسی را فراموش نمی‌کنند و فوراً در جستجوی جبران آن برمی‌آیند. از طرف دیگر، ظلم و بی‌عدالتی را نیز فراموش نمی‌کنند و در مقابل آن، واکنش‌های متفاوتی را از خود بروز می‌دهند. به خانواده و روابط خانوادگی اهمیّت زیادی می‌دهند و رفتارشان با کودکان، ملایم و عطوفت‌آمیز است.

متولّدین آذر: قلع

در میان متولّدین آذر، به ندرت می‌توان کسی را پیدا کرد که شوخ‌طبع و بذله‌گو باشد و همین تعداد اندک نیز در گفتن لطیفه، چنان خام هستندکه هیچ‌کس به آن‌ها نمی‌خندد. اگر چه متولّدین آذر حافظه‌ای بسیار قوی دارند، ولی گاهی فراموش می‌کنند که کت خود را کجا گذاشته‌‌اند؛ آن‌ها هرگز نمی‌توانند دروغگوی ماهری باشند، هیچ‌کس حتّی برای یک لحظه نمی‌تواند دروغ آن‌ها را باور کند. ریا کاری و دروغ‌گویی، اصلاً با مزاج آن‌ها سازگار نیست و هر وقت سعی به انجام این کار نمایند، به‌زودی دستشان رو می‌شود‌.

متولّدین دی: سرب

اگر چه فلز درونی متولّد دی، او را به فردی بسیار محکم تبدیل ساخته است، امّا او فردی خجالتی است که روحیه‌ای لطیف و حسّاس دارد. متولّد دی همه‌ی کسانی را که باعث صعود آن‌ها شده‌اند، بسیار ستایش می‌کنند. آن‌ها خواستار پیروزی و موفّقیّت هستند و به سنّت‌ها و آداب و رسوم احترام می‌گذارند. در شخصیّت متولّد دی، همیشه اندکی افسردگی و غم، همراه با جدیّت وجود دارد. امّا هیچ‌یک از این دو خصوصیّت، باعث نمی‌شود که او از انضباط جدّی، دست بر دارد. متولّد دی به‌حدّی لایق و کارآمد است که به‌راحتی می‌توانید زمام امور را به دستش بسپارید.

متولّدین بهمن: اورانیوم

فلز درونی متولّدین بهمن، یک فلز حقیقی نیست و یک مادّه‌ی رادیواکتیو است که فقط در ترکیبات یافت می‌شود. اورانیوم می‌تواند موجب انفجارات عظیم و زنجیره‌ای گردد؛ از همین رو، تلاش برای محدود کردن آن‌ها و مجبور ساختن‌شان به انجام کاری، مثل کوشش برای به دام انداختن طوفان زمستانی در یک بطری است! متولّدین بهمن، عقیده‌ی خود را خیلی رک و بی‌پرده به زبان می‌آورند، ولی هرگز سعی نمی‌کنند عقیده‌اشان را به شما تحمیل کنند. یک بهمن ماهی، برای احساس امنیّت، دور و اطراف خود را شلوغ می‌کند و دوستان زیادی دارد، ولی گاهی اوقات به یک‌باره در پیله‌ی تنهایی خود فرو می‌رود و دلش می‌خواهد تنها باشد.

 

متولّدین اسفند: قلع

فلز متولّد اسفند٬ آهن٬ جیوه٬ طلا و یا سرب نیست، بلکه آلیاژی از فلزهاست که نشانگر غیر واقعی و توهّم‌آمیز بودن این افراد است. آن‌ها قوی‌تر از آن هستند که می‌پندارید و عاقل‌تر از آن که می‌شناسید، ولی تا زمانی که خودشان راز وجودشان را کشف نکنند٬ راز آن‌ها همواره پوشیده و مخفی باقی خواهد ماند. یک متولّد اسفند، تمایل چندانی به آرزوهای دنیوی ندارد٬ هم‌چنین برای مقام٬ قدرت و یا رهبری، ارزشی قائل نیست و ثروت و مال دنیا برای او جذّابیتی ندارد. او به آینده هیچ اشتیاقی ندارد و نسبت به آن بی‌خیال است. در مورد گذشته نیز دانشی شهودی دارد و در مورد امروز، شکیبا و مقاوم است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد