ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

مشخصات و قیمت مادربرد گیگابایت Z77X-UP7

گیگابایت مادربرد حرفه ای خود به نام Z77X-UP7 را همراه با یک رکورد شکنی معرفی کرد. همزمان با آغاز فروش این مادربرد، رکورد فرکانس ۷۱۰۲ مگاهرتز با پردازنده Core i7-3770K توسط آن به ثبت رسیده است. رنگ برد و اسلات ها از دو رنگ مشکی و نارنجی تشکیل شده و از مادربرد های اختصاصی گیگابایت برای اورکلاکرها و گیمرها به شمار می رود.

مادربرد گیگابایت Z77X-UP7


خنک کننده از مدار تغذیه آغاز و به وسیله یک لوله انتقال حرارت تا چیپ ست Z77 ادامه پیدا می کند. مدار تغذیه ۳۲ فاز برای پردازنده، ۳ فاز برای گرافیک مجتمع و ۲ فاز برای حافظه رم در نظر گرفته شده که از این حیث نیز یک رکورد شکنی به حساب می آید. قابلیت و کلید های OC Touch می توان شما را در اورکلاک سیستم با استفاده از کلید های تعبیه شده روی مادربرد کمک می کند می توانید میزان BCLK را تغییر دهید.

با وجود مدار تغذیه ۳۲ فاز، قابلیت استفاده از پاور های ۲۰۰۰ وات و بیشتر امکان پذیر بوده و مدار تغذیه همواره با دمای پایینی فعالیت خواهند کرد تا در اورکلاک پردازنده کمک شایانی به کاربر انجام دهد. استفاده از خازن های با کیفیت با قابلیت انتقال جریان ۶۰ آمپری به پایداری سیستم با قطعات پر مصرف کمک می کند.

چهار اسلات نسل سوم PCI به صورت ۸X فعالیت می کنند و می توانید به راحتی از ترکیب Quad Sli و Quad CrossfireX پیاده سازی کنید. با استفاده از کیلد مخصوص سوئیج بایوس، در صورت وجود مشکل در بایوس، می توانید به بایوس اصلی یا بک آپ سوئیچ کنید. همچنین اورکلاکر مشهور Hicookie موفق به ثبت ۷۱۰۲ مگاهرتز با پردازنده Core i7-3770 توسط مادربرد Z77X-UP7 گردید.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد