ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

همه چیز در مورد خودرو رنو مگان Estate GT 220 محصول ۲۰۱۳



رنو مگان Estate GT 220 محصول ۲۰۱۳

کمپانی رنو تولید طرح جدیدی از مگان را در دستورکار خود قرار داده است. این طرح از مگان (که به تعداد محدودی تولید خواهد شد) مخصوص مشتریانی است که می خواهند دو خصوصیت استیشن بودن و اسپورت بودن را همزمان در یک ماشین داشته باشند. این مدل جدید ابتدائاً در فرانسه و پس از آن در ۱۱ کشور از اروپا تا ژاپن عرضه خواهد شد. (این محصول فعلا برای فروش در بازار آمریکا برنامه ای ندارد)

مگان جدید که نام کامل آن Megane Estate GT 220 است، از موتور توربوشارژ ۲ لیتری رنو اسپرت قدرت میگیرد که توان آن ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ پوند- فوت است. موتور این ماشین از سیستم Stop/Star  بهره می برد. این سیستم، مصرف سوخت آن را تا ۴/۷ لیتر در هر یکصد کیلومتر کاهش می دهد.

شاسی این مدل از مگان، همانند مگان R.S است و البته می توان با پرداخت هزینه اضافی آن را با سیستم تعلیق اسپرت، ترمزهای ویژه  و فرمان کالیبره الکتریکی سفارش داد.

مشتریان این خودرو، مگان جدید را با آینه های بغل براق مشکی رنگ، دیفیوزر ، دریچه های جلویی هوا و میله های سقفی آن خواهند شناخت. همچنین این خودرو را می توان با تجهیزات جانبی مثل چرخ های ۱۸ اینچی مشکی براق و دستگیره های استیل سفارش داد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد