ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

مشاوره و راهنمایی خرید یک کارت گرافیک حرفه ای(قیمت،مشخصات و..)



راهنمای خرید یک کارت گرافیک حرفه ای
به تازگی انویدیا از پردازنده گرافیکی جدیدی تحت عنوان تایتان رونمایی کرده که قلب یک کارت گرافیک فوق العاده قدرتمند است. شرکت گیگابایت نیز از این محصول بی نظیر انویدیا بهره برده و کار گرافیک GV-NTITAN-6GD-B را تولید کرده است. پردازنده گرافیکی این کارت GTX TITAN نام گذاری و با استفاده از پیشرفته ترین فن آوری 28 نانومتری طراحی و ساخته شده است.

نکته جالب توجه در این کارت گرافیک استفاده از 6 گیگابایت حافظه GDDR5 است که تا به حال در بین محصولات شرکت انویدیا بی سابقه بوده. همچنین بهره گیری از 2688 هسته CUDA نیز یکی دیگر از  نکات قابل توجه درباره این محصول است.

 

 
این کارت گرافیک تک هسته ای بوده و در رده تک هسته ای ها، قدرتمندترین محصول حال حاضر انویدیا به شمار می رود. علاوه بر این، حرارت ایجاد شده در هسته پردازنده، و صدای تولید شده توسط کارت نیز از دیگر محصولات هم رده مثل GTX680 کمتر است.
پشتیبانی از جدیدترین و پیشرفته ترین فن آوری ها و قابلیت ها از جمله DirectX11.1، PCI-E 3.0 و 3D Vision نیز در چنین محصول قدرتمندی طبیعی به نظر می رسد. 

 

 
البته قیمت اولیه تعیین شده توسط انویدیا برای این ابر کارت گرافیک 999 دلار می باشد که پرداخت چنین هزینه ای برای یک کارت گرافیک تنها از پس کاربران خاصی برمی آید. نسخه گیگابایت این کارت، همراه با یک ماوس پد گیمینگ حرفه ای با سطحی از جنس پلی استر برای دقت و کنترل بیشتر عرضه می شود.

صفحه نخست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد