ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

سیستم عامل جدید اپل(ios6.0.1)امکانات جدید



جدیدترین سیستم عامل iOS ۶.۱ اپل برای ۳۰۰ میلیون کاربر

در کمتر از ۵ ماه ۳۰۰ میلیون کاربر دارای محصولات اپل، سیستم عامل خود را iOS شش، انتخاب کرده و اینک نسخه به روز شده ۶٫۱ وارد بازار شد. فیل شیلر مدیر بازاریابی اپل نسخه شش را محبوبترین نسخه در تاریخ اپل عنوان کرد که باعث شده در کمتر از ۵ ماه بیش از ۶۰ درصد از کاربران دارای محصولات اپل ، سیستم های خود را با نسخه ۶ هماهنگ کنند.


اینک این لشگر بزرگ قادرند تا شش را به شش و یک تبدیل کنند که در ان علاوه بر رفع باگ های موجود، سرعت و پرفورمنس بالاتری نیز تجربه کنند.
ماه گذشته تیم کوک مدیر اجرایی اپل گفته بود تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون محصول اپل با آی او اس فروخته شده است که بر این اساس می توان گفت ۳۰۰ میلیون کاربر از این دسته، سیستم عامل خود را با نسخه شش به روز رسانی کرده اند.
نسخه ۶٫۱ از فناوری LTE پشتیبانی می کند که باعث سرعت بسیار بالا روی مرورگر سافاری می شود. (LTE برای دارندگان آیفون ۵، آی پد مینی و نسل چهار آی پد با وای فای با ارائه از سوی شرکتهای مخابراتی قابل دسترسی است.)
بهینه سازی سرویس کلود، توسعه فناوری face time video call ، بهینه سازی سرویس Siri و خرید فیلم از طریق siri، (siri با شنیدن حرفهای کاربر روی اینترنت رفته و کارهای کاربر مانند خرید بلیط و … را انجام می دهد بدون اینکه دست دخالتی در تایپ و … داشته باشد) آی تیونز مچ(که با آن می توانید آهنگ خریده شده را مستقیم روی کلود منتقل کنید) از ویژگی های جدید آی او اس ۶٫۱ است.
در حال حاضر اپ استور (فروشگاه اپلیکیشن) بیش از ۸۰۰ هزار اپ در خود دارد که برای کاربران آیفون، آی پد و آی پاد تاچ فراهم است و همچنین ۳۰۰ هزار اپ برای کاربران آی پد به صورت اختصاصی نیز وجود دارد.
مشتریان اپ استور تاکنون ۴۰ میلیارد اپ از روی این فروشگاه دانلود کرده اند و اپل ۷ میلیارد دلار به توسعه دهندگان اپ پرداخت کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد