ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

کارت پستال های عاشقانه شعردار بسیار زیبا و جدید

کارت پستال های عاشقانه شعردار و جدید 


خیلی سخته دستای کسی رو ..
که دوستش داری ..
که عمرته ..
که عشقته ..
بزاری تو دستای یکی دیگه و آروم بگی :
آی ی ی غریبه .. مواظب عشقم باش . . . . . . ! ! ! !
 

کارت پستال های بیشتر در ادامه مطلب... 


 


 


کارت پستال ولنتاین



کارت پستال سقوط

صدایت کنم
دلم می خواهد نامت را صدا کنم
یک طور دیگر
 
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد
 
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم
 
دلم می خواهد نامت را صدا کنم
 
یک طور که دلت قرص شود که من هستم
 
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی
 


کارت پستال آغوش تو



کارت پستال خاطره ها



کارت پستال دل



کارت پستال تنها



کارت پستال عاشقانه فریاد

ضبط میکنــم تمــام حــرف هــایــت را
نــَ بــرای روزهای بی تـو بـودن
صدایتـــ انقدر ارامــم میکـند کــِ یـادم میـرود بایـد نفس بکشــم !!!


کارت پستال رفتن



کارت پستال دل تنگی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد