ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

دانلود آهنگ وفا از محسن یا حقی برای تو..خودم..مخاطب عام خاص....



 

من اینقدر عاشقت بودم که به عشقم وفا کردم


اگرچه با عشق بی‌حدم به عشق خود جفا کردم


من در تعریف دوست داشتن هم شاید خطا کردم


ولی خوشحال از اینم که به عشق خود وفا کردم


هزاران بار شکستن را تحمل کردم و بازم


پشیمون نیستم از عشقی که بسته بال پروازم


هنوزم میگذره عمر و فقط نومیدم از تقدیر


تنم زخمی شلاق شکنجه‌های بی‌تأثیر


تو را در خود نیالودم دمی راحت نیاسودم


تو را در درد تنهایی فقط گهگاه دوا بودم


همان دم که کسی پیشت نمیموند من خدا بودم


به وقت عیش و مستی هات منه عاشق کجا بودم ؟


تنها بودم ولی هر جا مثه سایه باهات بودم


تو با اون قلب سنگ اما منه عاشق فدات بودم

تو را در خود نیالودم دمی راحت نیاسودم


تو را در درد تنهایی فقط گهگاه دوا بودم


همان دم که کسی پیشت نمیموند من خدا بودم


به وقت عیش و مستی هات من عاشق کجا بودم ؟


تنها بودم ولی هر جا مثه سایه باهات بودم


تو با اون قلب سنگ اما منه عاشق فدات بودم

تو را در خود نیالودم دمی راحت نیاسودم


تو را در درد تنهایی فقط گهگاه دوا بودم


همان دم که کسی پیشت نمیموند من خدا بودم


به وقت عیش و مستی هات منه عاشق کجا بودم ؟


تنها بودم ولی هر جا مثه سایه باهات بودم


تو با اون قلب سنگ اما منه عاشق فدات بودم

من عاشق فدات بودم 

................


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لینک دانلود :

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

وفا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد